Розпорядження голови районної державної адміністрації про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік

Версія для друкуВерсія для друку

 

 

 

Про         підсумки          роботи     із

зверненнями  громадян  за  2017 рік

 

         Протягом 2017 року робота зі зверненнями громадян в районі проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“ та Указу Президента України  від 07.02.2008  № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“.

 За звітний період 2017 року до райдержадміністрації надійшло 83 звернення від громадян (2016 – 141) – зменшилась кількість на 41%, з них: 64 письмових (2016- 117) : на - 45%,  та 19 - отримано під час прийому громадян з особистих питань головою та першим заступником голови райдержадміністрації  (2016 - 24): на - 20%, в тому числі – 2 на виїзних прийомах (2016 рік - 5): на - 60%,  10 – колективних звернень (2016 рік – 9) – збільшилось на 10%, 7 – повторних (2016 рік – 21) – зменшилась кількість в порівнянні з минулим роком на 67% від загальної кількості, 3 – депутатських звернення (2016 рік - 9): на - 67%. Крім того за 2017 рік до райдержадміністрації надійшло 94 запити з обласного контактного центру (2016 рік – 158): на - 41%.

Усього до райдержадміністрації, з урахуванням колективних звернень, звернувся 241 громадянин  (у 2016 році – 452): на - 47%. У зверненнях порушено – 83 питання ( 2016 рік – 145), серед яких: виділення фінансової допомоги на лікування, благоустрою прибудинкової території, призначення соціальних допомог, земельні питання. Більшість питань, що надійшли до обласного контактного центру стосувалися прискорення призначення та перерахунку субсидій, виплати коштів по нарахованій субсидії.

Вирішено позитивно 19 звернень або 23% (2016 рік – 50 або 35%), на 64 або 77% від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення (2016 рік – 91 або 65%).

У зверненнях громадян порушено – 83 питання ( 2016 рік – 145). Найбільшу частку з них становлять питання соціального захисту  - 20 (2016 рік -32), сільського господарства – 17 (2016 рік - 3), роботи комунального та дорожнього господарства – 15 (2016 рік – 14), житлові - 5 (2016 рік - 13), транспорту і зв’язку – 4 (2016 рік – 5), праці – 4 (2016 рік – 2), освіти, науки, виховання дітей – 3 (2016 рік - 15), раціонального природокористування та екологічної безпеки – 3 (2016    рік – 5), охорони здоров’я – 2 (2016 рік - 4)  та 7 (2016 рік - 47) інших питань.

Керівники структурних підрозділів райдержадміністрації  та органів місцевого самоврядування за звітний період вжили дієвих заходів щодо посилення відповідальності та контролю за станом справ щодо розгляду заяв і скарг громадян, належної уваги, вимогливості, а також до організації  особистого, виїзних прийомів громадян, інших форм роботи щодо гарантування конституційного права громадян на звернення.

          За підсумками 2017 року до структурних підрозділів райдержадміністрації надійшло 103 звернення від громадян (2016 - 286): на – 64%, з них: 67 письмових (2016 - 75): на – 11% та 36 -   отримано під час прийому громадян з особистих питань начальниками управлінь та відділів райдержадміністрації (2016 - 211): на – 83%, 0 – колективних (2016 рік – 3), 0 – повторних (2016 рік – 2).  

До органів місцевого самоврядування за звітний період надійшло 1225 звернень від громадян (2016 - 1191): на + 3%, з них  письмових – 308 (2016 - 274): на + 11%, під час особистих прийомів громадян отримано  917 звернень (2016 - 917).

В розрізі міської та сільських рад до районної державної адміністрації найбільше звернень надійшло від мешканців міста Хорола – 38, інших населених пунктів – 10, Староаврамівської сільської ради - 9, Новоаврамівської – 6, Ялосовецької – 4, Вишняківської, Покровськобагачанської та Штомпелівської – по 3, Клепачівської, Петракіївської та Петрівської  – по 2, Андріївської – 1.  

 Проте результати перевірок на місцях засвідчили, що окремі голови виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування недооцінюють важливості роботи із заявами і скаргами, не забезпечують безпосередньо на місцях всебічний та якісний розгляд питань, що порушені в них, не вживають належних заходів для потенційного вирішення життєво важливих проблем громадян. А також приділяють недостатньо уваги в плані індивідуальної роботи з громадянами та не забезпечують достатній рівень інформаційно-роз’яснювальної роботи.

  Протягом  2017 року проведено 12 „днів контролю“, в рамках яких здійснювалися перевірки стану виконання доручень, даних головою райдержадміністрації структурним підрозділам за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли від органів влади вищого рівня. За 2017 рік проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

         З метою оперативного вирішення  проблемних питань  створені та постійно діють „гаряча“ та „пряма“ телефонні лінії, телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями за участю голови райдержадміністрації, заступників голови, начальників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації.

            Враховуючи викладене, з метою забезпечення неухильного дотримання положень Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, реалізації положень Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та враховуючи рекомендації, які були дані на засіданні колегії районної державної адміністрації від 16 лютого 2018 року:    

1.Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, виконавчим  комітетам міської  та сільських рад впродовж 2018 року:

забезпечити додержання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”;

підвищити ефективність роботи із зверненнями громадян, зокрема щодо:

забезпечити організацію та проведення особистих і виїзних прийомів громадян за місцем їх роботи та проживання;

вжитити заходів з усунення недоліків і причин, які породжують звернення громадян до органів влади вищого рівня;

забезпечити функціонування „гарячих” і ,,прямих” телефонних ліній.

 2. Рекомендувати  виконавчим  комітетам міської  та сільських рад впродовж 2018 року:

забезпечити належний та всебічний розгляд звернень громадян, виявлення причин, що їх породжують, періодичний розгляд узагальнених даних про надходження звернень на засіданнях виконавчих комітетів;

          проводити сходки громадян територіальної громади, з метою роз’яснення стану вирішення нагальних питань, що стосуються  життєдіяльності населення.

3. Рекомендувати виконавчим  комітетам міської  та сільських рад, та зобов’язати  структурні  підрозділи райдержадміністрації інформувати юридичний відділ районної державної адміністрації про хід виконання розпорядження в термін  до 15.06.2018 року.

4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови районної державної адміністрації від 03.02.2017 № 38 „Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік ”.

5. Контроль за виконанням  розпорядження  покласти  на керівника апарату райдержадміністрації І.О. Штейнберг.

 

 

Виконуючий обов’язки

голови районної

державної адміністрації                                                                 С. АБРАМОВ

 

Наверх ↑