Контроль за виконанням завдань

Версія для друкуВерсія для друку

Питання стану виконавської дисципліни  впродовж 2014 року постійно розглядалося на нарадах у голови райдержадміністрації.
В роботі загального відділу апарату районної державної адміністрації широко використовується практика попереджуючого контролю. Щоп’ятниці заступникам голови районної державної адміністрації, начальникам відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації надаються переліки документів, виконання яких стоїть на контролі, щопонеділка (при потребі) - переліки документів за минулий тиждень, по яких допущені  порушення.
           Працівниками загального відділу апарату районної державної адміністрації систематично надаються аналітичні та інформаційні матеріали голові районної державної адміністрації про хід виконання законів України, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови обласної та районної державної адміністрації. Проводиться щоденний збір інформацій від структурних підрозділів райдержадміністрації, здійснюються  перевірки якості підготовки  документів в частині оформлення та друкування, щоденно вводяться дані в систему документообігу „Оптіма” нових документів (вхідні документи, доручення голови райдержадміністрації, відмітки про виконання, зміна термінів). Щотижнево проводиться аналіз стану виконання контрольних документів.
Здійснюється контроль за виконанням рішень колегій та розпоряджень голови райдержадміністрації. Щомісячно проводиться узагальнюючий аналіз виконання контрольних документів та підготовка статистичних даних.
За 2014 рік до райдержадміністрації надійшло 2124 документів, з них поставлено на контроль 886, що складає 41,7 % від загальної кількості документів, в тому числі 58 розпоряджень та 49 доручень голови обласної державної адміністрації.
За звітний період головою районної державної адміністрації було видано 228 розпоряджень голови районної державної адміністрації, на контроль поставлено 30 розпоряджень, що складає 13,2 % від загальної кількості.
За 2014 ріку на контроль поставлено 298 доручень голови райдержадміністрації (176 - даних на щотижневих нарадах, 122 - даних на засіданнях колегії райдержадміністрації).
Протягом звітного періоду, згідно листа Полтавської обласної державної адміністрації № 01-116/1 від 09.01.2014, проведено 6 перевірок виконання документів вищестоящих органів влади, а саме:
-  Про забезпечення заходів щодо профілактики грипу та гострих респіраторних вірусних інфекцій;
-    Про підсумки роботи агропромислового комплексу області в 2013 році та пріоритетні завдання галузі на 2014 рік відповідно до Програми економічних реформ на 2010-2014 роки „Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава“;
-  Про хід виконання обласної Програми розвитку туризму і курортів на 2011-2015 роки та внесення до неї змін;
- Про роботу Полтавського регіонального фонду підтримки підприємництва в 2013 році;
-   Про стан виплати орендної плати за використання земель власників земельних часток (паїв) за 2013 рік у відповідності до Указу Президента України від 19.08.2008 № 725/2008;
-   Про стан готовності сільськогосподарських товаровиробників області до проведення комплексу весняно-польових робіт.
Відповідні матеріали  по результатах проведених перевірок направлені відділу документообігу та контролю апарату облдержадміністрації.
За 2014 рік відділами та структурними підрозділами районної державної адміністрації  відпрацьовано 2380 документів вищестоящих органів влади, з них - 256 розпоряджень та 184 доручень голови обласної державної адміністрації. 1 документ виконано з порушенням термінів, а саме вимога прокуратури Хорольського району від 17.06.2014 № 97/2105вих.-14. За ІV квартал 2014 року відпрацьовано 658 документів, інформації на всі документи виконавцями подані вчасно та в повному обсязі.
Всі інші документи вищих органів влади, розпорядження та доручення голови райдержадміністрації, які стояли на контролі у звітному періоді, відпрацьовані вчасно.

Наверх ↑