Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Хорольської районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, об’єднаних територіальних громад, виконкомів сільських рад та виконкому міської ради за 2017 рік

Версія для друкуВерсія для друку

 

Довідка

про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Хорольської районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, об’єднаних територіальних громад, виконкомів сільських рад та виконкому міської ради  за 2017 рік

 

         Одним із пріоритетних напрямів діяльності в Хорольській районній державній адміністрації, виконкомах міської, сільських рад району є робота зі зверненнями громадян, яка здійснюється відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“, постанови КМУ „Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді Міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади“ від 30.11.2011 №1242, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій з цих питань. 

         Основним завданням в роботі зі зверненнями громадян в райдержадміністрації є недопущення надання неоднозначних, неповних відповідей, відповідей з порушенням терміну розгляду, безпідставної передачі розгляду звернень іншим установам, формального розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

         Своє конституційне право на звернення громадяни могли використати шляхом подання письмового звернення до районної державної адміністрації, звернення на особистому та виїзному прийомах у голови райдержадміністрації, першого заступника, начальників відділів,  управлінь та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, та через ,,пряму” та ,,гарячу” телефонні лінії.

         Інваліди Великої Вітчизняної війни, інваліди І-ІІІ категорії, Матері-героїні, ветерани праці, ліквідатори наслідків аварії на ЧАЕС головою райдержадміністрації  та першим заступником приймалися, як в дні прийому, так і по мірі надходження звернень. Питання, порушені даною категорією громадян, вирішуються під час прийому, а в разі потреби додаткового вивчення -  перебувають на особистому контролі керівництва райдержадміністрації до повного їх  вирішення. 

  За звітний період 2017 року до райдержадміністрації надійшло всього 83 звернення від громадян (2016 – 141) – зменшилась кількість на 41%, з них: 64 письмових (2016- 117) : на - 45%,  та 19 - отримано під час прийому громадян з особистих питань головою та першим заступником голови райдержадміністрації  (2016 - 24): на - 20%, в тому числі – 2 на виїзних прийомах (2016 рік - 5): на - 60%,  10 – колективних звернень (2016 рік – 9) – збільшилось на 10%, 7 – повторних (2016 рік – 21) – зменшилась кількість в порівнянні з минулим роком на 67% від загальної кількості, 3 – депутатських звернення (2016 рік - 9): на - 67%. Крім того за 2017 рік до райдержадміністрації надійшло 94 запити з обласного контактного центру (2016 рік – 158): на - 41%.

   За результатами розгляду звернень позитивно вирішено 19 (2016 рік – 50) – менше на 62%, порівняно з минулим роком.

 Протягом 2017 року до райдержадміністрації, з урахуванням колективних звернень, звернувся 241 громадянин  (у 2016 році – 452): на - 47%. У зверненнях порушено – 83 питання ( 2016 рік – 145), серед яких: виділення фінансової допомоги на лікування, благоустрою прибудинкової території, призначення соціальних допомог, земельні питання. Більшість питань, що надійшли до обласного контактного центру стосувалися прискорення призначення та перерахунку субсидій, виплати коштів по нарахованій субсидії.

   Серед  основних  питань,  що  порушувались громадянами,  є  питання:

  - соціального захисту – 20 (2016 рік -32): - 37%,

   - житлові - 5 (2016 рік - 13) : - 62%,

  - роботи комунального та дорожнього господарства – 15 (2016 рік – 14) – на 7% більше,

  - транспорту і зв’язку – 4 (2016 рік – 5) – зменшилась кількість на 20%,

  - сільського господарства – 17 (2016 рік - 3) : + 82%,

           - праці – 4 (2016 рік - 2) : +  50%,

  - охорони здоров’я – 2 (2016 рік - 4) : - 50%,

           - освіти, науки, виховання дітей – 3 (2016 рік - 15): - 80%,   

  - раціонального природокористування та екологічної безпеки – 3 (2016    рік - 5): - 40%,

  - інші питання – 7 (2016 рік - 47): - 85%.     

           До районної державної адміністрації зверталися найменш соціально захищені категорії населення: 

  • учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 3(4%);
  • інваліди І-ІІІ групи – 4(5%);
  • ветерани праці – 1(1%);
  • діти війни – 4(5%);
  • багатодітні сім’ї та одинокі матері – 2(2%);
  • учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 0.

В розрізі міської та сільських рад, станом на 01.01.2018 року до районної державної адміністрації найбільше звернень надійшло від:

-  мешканців міста Хорола – 28 (громадяни звертались із житлових питань, оформлення субсидій, виплати соціальних допомог, виділення коштів на лікування, тощо),

-  інші населені пункти – 10 (порушувалися питання виділення земельної ділянки, питання соціального захисту, тощо ),

- Староаврамівської сільської ради - 8, Новоаврамівської - 6 (порушувалися питання впорядкування прибудинкової території, виплати частинами невикористаної суми субсидії, тощо),

- Ялосовецької та Покровськобагачанської – по 3, Клепачівської, Штомпелівської – по 2, Андріївської, Вишняківської та Петрівської – по 1  (більшість звернень стосувалися земельних питань та соціального захисту).  

Моніторинг організації роботи із зверненнями громадян та результати перевірок свідчать, що керівники місцевих органів виконавчої влади та керівники структурних підрозділів усвідомлюють важливість роботи із заявами, скаргами громадян, забезпечують безпосередньо на місцях всебічний та якісний розгляд питань, що порушувалися в них, вживають дієві заходи для вирішення життєво важливих проблем.

          Складна і багатогранна робота з заявами, скаргами та пропозиціями громадян в районі триває постійно. ЇЇ наслідками є позитивне вирішення питань, порушених у 83 зверненнях,  що становить – 23% (19) від загальної їх кількості,  надано роз'яснення на 77% (64) звернення. У загальній кількості звернень громадян відсутні такі, термін розгляду яких був порушений.  

На виконання ч.1 п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 в райдержадміністрації затверджено річний графік перевірок щодо роботи із зверненнями громадян у міській, сільських радах, а також в управліннях, відділах райдержадміністрації. Відповідно до графіка проведення перевірок, за звітний період 2017 року, проведено 17 перевірок стану роботи із зверненнями громадян та заслухано на нарадах у голови райдержадміністрації звіти про роботу із зверненнями громадян 11 сільських голів, міського голови та 5 начальників структурних підрозділів райдержадміністрації. За підсумками розгляду головою райдержадміністрації дано 34 доручення.

          За 2017 рік до структурних підрозділів райдержадміністрації надійшло всього 103 звернення від громадян (2016 - 286): на – 64%, з них: 67 письмових (2016 - 75): на – 11% та 36 -   отримано під час прийому громадян з особистих питань начальниками управлінь та відділів райдержадміністрації (2016 - 211): на – 83%, 0 – колективних (2016 рік – 3), 0 – повторних (2016 рік – 2).  

Згідно плану роботи райдержадміністрації 30 травня 2017 року проведено  захід „День віддаленого села“  у селі Софине Андріївської сільської ради, в якому взяли участь голова районної державної адміністрації, сільський голова, 7 керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та органів виконавчої влади, сімейний лікар ЛЗ „Центр ПМСД“, дільничний інспектор по Андріївській сільській раді  та 27 жителів села Софине.

Під час зустрічі жителями були порушені питання вуличного освітлення, ремонту доріг, вирубки аварійних дерев, виготовлення проектно-технічної документації на оформлення землі сільськогосподарського призначення, оформлення спадщини, тощо. На всі питання надавалися різногалузеві консультації та роз’яснення  керівником та спеціалістами структурних підрозділів райдержадміністрації. Жодне із порушених питань не залишилося поза увагою, найбільшу кількість задоволено, або надались змістовні роз’яснення.

До органів місцевого самоврядування за звітний період надійшло 1225 звернень від громадян (2016 - 1191): на + 3%, з них  письмових – 308 (2016 - 274): на + 11%, під час особистих прийомів громадян отримано  917 звернень (2016 - 917). Серед них, також є звернення від найменш соціально захищених категорій населення: діти війни (123), учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (101), інваліди І, ІІ, ІІІ групи (78), багатодітні сім’ї та одинокі матері (68), ветерани праці (61), учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи  (31), та інші.

  Із 1225 порушених громадянами питань 212 стосувалися соціального захисту населення, 283 - комунального господарства, 63 - житлової політики, 126 - аграрної політики і земельних відносин, 48 - транспорту і зв’язку, 43 - забезпечення дотримання законності та правопорядку, 22 - освіти та виховання  дітей, 37 - екології та природних ресурсів, 70 - охорони здоров’я, 28 - праці і заробітної плати та 293 інших питань.

  Задоволено 572 (46%) звернення, на 622 (51%) надано роз’яснення, відмовлено у розгляді 11 (1%), перенаправлено за належністю – 20 (2%).

          Протягом  2017 року продовжувала діяти система контролю за своєчасним розглядом звернень громадян. Проведено 12 „днів контролю“, в рамках яких здійснювалися перевірки стану виконання доручень, даних головою райдержадміністрації структурним підрозділам за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли від органів влади вищого рівня. За звітний період проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

          Створені та постійно діють „гаряча“ та „пряма“ телефонні лінії, телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями за участю голови райдержадміністрації, заступників голови, начальників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, про що в районні засоби масової інформації щомісячно подаються оперативні оголошення про проведення цих ліній. З метою постійного зв’язку з населенням, вивчення проблем, які турбують громадян міста та району,  надання своєчасної допомоги, згідно затвердженого графіка, головою райдержадміністрації та заступниками голови райдержадміністрації проведено 50 „гарячих“ телефонних ліній.

Щомісячно здійснюється статистичний аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації, що дає можливість аналізувати проблеми населення району, за необхідності оперативно їх вирішувати, виправляти  стан справ.

Практична допомога в процесі планових перевірок роботи із зверненнями громадян  в органах місцевого самоврядування, управліннях, відділах райдержадміністрації є першочерговими заходами для покращення роботи із зверненнями громадян. Питання виконавчої дисципліни у роботі із зверненнями громадян систематично розглядалися на нарадах у голови районної державної адміністрації.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації, юридичним відділом апарату райдержадміністрації постійно проводиться роз’яснювальна робота стосовно законодавчих змін через районні ЗМІ, зокрема, станом на 01.01.2018 в районній газеті „Вісті Хорольщини“ опубліковано 24 статті на соціальну тематику (впродовж аналогічного періоду минулого року було опубліковано 15 статей): на + 38%, також матеріали інформаційного характеру з питань роботи зі зверненнями громадян розміщуються на інформаційних стендах.

До відома населення у районних засобах масової інформації та на сайті райдержадміністрації було збільшено кількість  публікацій новин, що стосуються вступу в дію нових Законів України, змін до чинного законодавства України,  змін, які вносяться до Постанов Кабінету Міністрів України.  

          Для забезпечення прозорості роботи із зверненнями громадян матеріали про проведення виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації, заходів „День віддаленого села“ та підсумки роботи зі зверненнями громадян висвітлюються на веб-сайті райдержадміністрації.

         

 

 

 

 

                    Голова

         районної державної

               адміністрації               (підписано)                                    Л.М. Звірко

 

Каленська Л.А.

3-30-53

 

Наверх ↑