Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Хорольської районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, об’єднаних територіальних громад, виконкомів сільських рад та виконкому міської ради за 2019 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка
про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Хорольської районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, об’єднаних територіальних громад, виконкомів сільських рад та виконкому міської ради  за 2019 рік

 

Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації у 2019 році проводилась відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“.
Аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації проводиться постійно, з’ясовуються причини, що породжують звернення громадян, які надходять до районної державної адміністрації, у тому числі через органи влади вищого рівня, що дає можливість бачити проблеми людей та сприяти їх вирішенню.
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади, а також підвищення ефективності роботи органів державної влади зі зверненнями громадян, питання про роботу із зверненнями громадян заслуховувалось на колегії районної державної адміністрації у І та ІІІ кварталах 2019 року.
29 березня 2019 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглядалось питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік“. За підсумками розгляду видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 15 квітня 2019 року № 44  відповідно до якого керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, голів виконавчих комітетів міської та сільських рад зобов’язано підвищити ефективність роботи із зверненнями громадян, забезпечити належний та всебічний розгляд звернень громадян, виявляти причини, що їх породжують, періодично розглядати узагальнені дані про надходження звернень на засіданнях виконавчих комітетів.
25 жовтня 2019 року на засіданні колегії райдержадміністрації було розглянуто питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року у відповідності до положень Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008.” Головам виконавчих комітетів міської та сільських рад, начальнику управління соціального захисту населення райдержадміністрації дано ряд доручень.
За звітний період 2019 року до райдержадміністрації надійшло 41 звернення від громадян (2018 – 56) – зменшилась кількість на 15%, з них: 31 письмові (2018 - 41) : на - 24%,  та 10 - отримано під час прийому громадян з особистих питань головою та першим заступником голови райдержадміністрації  (2018 - 15): на - 33%, 4 – колективних звернення (2018 рік – 6) – зменшилось на 33%, повторних - не надходило (2018 рік – 1) – зменшилась кількість в порівнянні з минулим роком на 100% від загальної кількості, 1 – депутатське звернення (2018 рік - 3): на – 67%. Крім того, за 2019 рік до райдержадміністрації надійшло 206 запитів з обласного контактного центру (2018 рік – 249): на - 17%.
Аналіз динаміки надходжень письмових та усних звернень громадян до райдержадміністрації за 2019 рік свідчить про загальну тенденцію до зменшення  їх кількості, у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.  За результатами розгляду звернень позитивно вирішено 9 – 22% від загальної кількості, на 31 звернення (76%) надано ґрунтовні роз’яснення, на 1 звернення – надано відмову (2%).
Протягом 2019 року до райдержадміністрації, з урахуванням колективних звернень, звернулося 148 громадян  (у 2018 році – 154): на - 58%. У зверненнях порушено – 41 питання ( 2018 рік – 56). Серед  основних  питань,  що  порушувались громадянами,  є  питання;
   соціального захисту – 13 (2018 рік -17): - 24%,
   житлові - 0 (2018 рік - 2): - 100%,
   роботи комунального та дорожнього господарства – 2 (2018 рік – 7) – на 71% менше,
  транспорту і зв’язку – 3 (2018 рік – 4): на – 25%,
  аграрної політики і земельних відносин – 3 (2018 рік - 8) : - 62%,
           праці – 1 (2018 рік - 1),
  охорони здоров’я – 3 (2018 рік - 0): + 100%,
           освіти, науки, науково-технічної діяльності – 3 (2018 рік - 4): - 25%,  
  екології та природних ресурсів – 0 (2018    рік - 1): - 100%,
  сім’ї, дітей, молоді та гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 2 (2018 рік – 3): - 33%,
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3 (2018 рік – 0): на +100%,
  інші питання – 8 (2018 рік - 9): - 11%.
          Серед авторів звернень переважають найменш захищені категорії населення:
ветерани праці – 13 (32%);
члени багатодітних сімей – 1 (2%);
учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1 (2%).
     Проведений аналіз показав, що найбільш актуальними на сьогоднішній день залишаються питання соціального захисту населення, аграрної політики і земельних відносин, транспорту та комунального господарства.
     Аналіз звернень жителів району до райдержадміністрації свідчить, що найбільша їх кількість надійшла від:
мешканців міста Хорол – 20 звернень,
Староаврамівської, Покровськобагачанської та Новоаврамівської сільських рад - по 3 звернення,
Трубайцівської та Мусіївської сільських рад -  по 2 звернення,
Вишняківської, Штомпелівської сільських рад та інших регіонів - по 1 зверненню.
Протягом звітного періоду усі звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації, перебували на контролі у керівництва та згідно з резолюціями, були розглянуті виконавцями.
Згідно із Указом Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ у райдержадміністрації здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян:
щоквартально затверджуються графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації;
діє „гаряча“ телефонна лінія при райдержадміністрації. За 2019 рік керівництвом району проведено 47 „гарячих“ телефонних ліній;
діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За поточний період проведено 12 засідань комісії та надано ряд доручень відповідно до розглянутих звернень.
З метою зменшення надходження звернень від громадян у вищестоящі органи влади, вирішення проблемних питань керівництвом районної державної адміністрації проводилися виїзні дні прийому громадян у населені пункти району (згідно затверджених графіків). Голова районної державної адміністрації здійснила 10 виїзних прийомів, перший заступник – 13. 
На виконання ч.1 п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 в райдержадміністрації затверджено річний графік перевірок щодо роботи із зверненнями громадян у міській, сільських радах, а також в управліннях, відділах райдержадміністрації. Відповідно до графіка проведення перевірок, за звітний період 2019 року, проведено 16 перевірок стану роботи із зверненнями громадян та заслухано на нарадах у голови райдержадміністрації звіти про роботу із зверненнями громадян 10 сільських голів, міського голови та 5 начальників структурних підрозділів райдержадміністрації. За підсумками розгляду головою райдержадміністрації дано 16 доручень.
За 2019 рік до структурних підрозділів райдержадміністрації надійшло всього 217 звернень від громадян (2018 - 115): на + 47%, з них: 170 письмових (2018 - 91): на + 46% та 17 -   отримано під час прийому громадян з особистих питань начальниками управлінь та відділів райдержадміністрації (2018 - 24): на – 47%.
До органів місцевого самоврядування за звітний період надійшло 1179 звернень від громадян (2018 рік - 1270): на - 7%, з них  письмових – 295 (2018 рік - 401): на - 26%, під час особистих прийомів громадян отримано  884 звернення (2018 - 869): на – 2%. Серед них також є звернення від найменш соціально захищених категорій населення: діти війни (86), учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (44), особи з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи (87), багатодітні сім’ї та одинокі матері (47), ветерани праці (49), учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи  (58), та інші.
  Із 1179 порушених громадянами питань 354 стосувалися соціального захисту населення, 252 - комунального господарства, 30 - житлової політики, 153 - аграрної політики і земельних відносин, 33 - транспорту і зв’язку, 27 - забезпечення дотримання законності та правопорядку, 10 - освіти, 57 - екології та природних ресурсів, 26 - охорони здоров’я, 13 - праці і заробітної плати та 224 інших питань.
  Задоволено 568 (48%) звернень, на 574 (49%) надано роз’яснення, відмовлено у розгляді 13 (1%), перенаправлено за належністю – 24 (2%).
Протягом  2019 року продовжувала діяти система контролю за своєчасним розглядом звернень громадян. Проведено 12 „днів контролю“, в рамках яких здійснювалися перевірки стану виконання доручень, даних головою райдержадміністрації структурним підрозділам за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли від органів влади вищого рівня.
Щомісячно здійснюється статистичний аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації, що дає можливість аналізувати проблеми населення району та оперативно їх вирішувати.
Районною державною адміністрацією протягом звітного періоду було створено всі умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та Закону України  „Про звернення громадян“.

Наверх ↑