Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян,що надійшли до районної державної адміністрації за І квартал 2018 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності в Хорольській районній державній адміністрації, виконкомах міської, сільських рад району та здійснюється відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008,  розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій. У І кварталі 2018 року районною  державною  адміністрацією  проводилась  робота із забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень, задоволення законних вимог заявників.

За І квартал 2018 року, до районної державної адміністрації надійшло 13 звернень від громадян (2017 рік - 20), що на 7 звернень або 35% менше, ніж за відповідний період 2017 року. З них – 11 письмових (2017 рік - 13): - 15%, 2 зареєстровано на особистому прийомі (2017 - 7): - 71%, звернень на виїзних прийомах не надходило (2017 - 1), 2 - колективних (2017 - 3): - 33%, 0 – дублетних (2017 - 0), повторних – 0 (2017 - 1), 3 – надійшло через органи влади вищого рівня (2017 - 2): + 33%, 0 – анонімних (2017 - 0).

 В розрізі міської та сільських рад, станом на 01.04.2018 року до районної державної адміністрації найбільше   звернень надійшло від мешканців міста Хорола – 5 (2017 рік – 6), Вишняківської сільської ради – 3 звернення, з інших регіонів – 2, Ялосовецької, Петракіївської, Новоаврамівської сільських рад– по 1 зверненню.

          Із загальної кількості звернень, що надійшли до районної державної адміністрації за І квартал цього року,  позитивно вирішено – 7 (2017 рік – 3) звернень, надано роз'яснення на 3 (2017 рік – 12) звернення, знаходиться у стадії вирішення – 3 (2017 рік - 5) звернення.

          В термін до 15 днів розглянуто  7 звернень (2017 рік - 10), до 30 днів –  3 звернення (2017 рік - 5), до 45 днів - 0.  За звітний період порушень термінів розгляду звернень не допущено.  

  Серед  основних  питань,  що  порушувались громадянами,  є  питання:  

  - соціального захисту – 3 (2017 рік  - 8): - 63%,

   - житлові - 1 (2017 рік - 1),

  - роботи комунального та дорожнього господарства – 0 (2017 рік – 1): - 100%,

  - транспорту і зв’язку – 3 (2017 рік – 2): - 33%,

  - сільського господарства – 3 (2017 рік - 4): -25%,

           - праці – 0 (2017 рік - 2): -100%,

  - охорони здоров’я – 0 (2017 рік - 0),

           - освіти, науки, виховання дітей – 0 (2017 рік - 0),  

  - інші питання – 3 (2017 рік - 2): + 33%.  

  З метою підведення підсумків роботи із зверненнями громадян за 2017 рік та покращення роботи із зверненнями громадян, недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, 16 лютого 2018 року було проведено засідання колегії райдержадміністрації, де розглядалося питання: „Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік у відповідності до положень Указу президента України від 07.02.2008 № 109/2008“.    

           Крім того, у І кварталі 2018 року проведено перевірки організації роботи  із зверненнями громадян  та заслухано на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації  звіти  Мусіївського, Петракіївського, Староаврамівського сільських голів.

          Впродовж І кварталу 2018 року продовжувала діяти система контролю за своєчасним розглядом звернень громадян. Проведено 3 „дні контролю“, проводилися перевірки стану виконання доручень, наданих головою райдержадміністрації структурним підрозділам, за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли від органів влади вищого рівня. За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Протягом І кварталу 2018 року  за участю першого заступника голови районної державної адміністрації, начальників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації діяли ,,прямі” телефонні лінії. Інформація про графік проведення  цих ліній щомісячно висвітлювалась в районній газеті „Вісті Хорольщини“, по районному радіомовленню та на сайті Хорольської районної державної адміністрації.

  Кожного місяця здійснюється статистичний аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації, що дає можливість аналізувати проблеми населення району та оперативно їх вирішувати.

         

Наверх ↑