Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян,що надійшли до районної державної адміністрації за ІІ квартал 2019 року

Версія для друкуВерсія для друку

         Робота зі зверненнями громадян в Хорольській районній державній адміністрації протягом ІІ кварталу 2019 року здійснювалася відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008,  розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій. У ІІ кварталі 2019 року районною  державною  адміністрацією  проводилась  робота із забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень, задоволення законних вимог заявників.

          Своє конституційне право на звернення громадяни могли використати шляхом подання письмового звернення до районної державної адміністрації,  на особистому прийомі у голови райдержадміністрації, І заступника голови райдержадміністрації, а також шляхом подання звернення через ,,пряму” та ,,гарячу” телефонні лінії.

         За ІІ квартал 2019 року, до районної державної адміністрації надійшло 6 звернень від громадян (2018 рік - 9), що на 3 звернення або 33% менше, ніж за відповідний період 2018 року. З них – 5 письмових (2018 рік - 9): - 44%, 1 зареєстровано на особистому прийомі (2018 - 0): + 100%, 1 - колективне (2018 - 1), 0 – дублетних (2018 - 0), повторних – 0 (2018 - 0), 2 – надійшло через органи влади вищого рівня (2018 - 5): - 60%, 0 – анонімних (2018 - 0).

 В розрізі міської та сільських рад, станом на 27.06.2019 року до районної державної адміністрації найбільше звернень надійшло від мешканців міста Хорол – 2 (2018 рік – 2) та від мешканців Староаврамівської сільської ради – 2 звернення (2018 рік – 2).

          Із загальної кількості звернень, що надійшли до районної державної адміністрації за ІІ квартал цього року,  позитивно вирішено – 3 (2018 рік – 3) звернення, надано роз'яснення на 3 (2018 рік – 6) звернення.

          Серед  основних  питань,  що  порушувались громадянами,  є  питання:  

  - соціального захисту – 2 (2018 рік  - 0): + 100%,

   - житлові - 0 (2018 рік - 2): - 100%,

  - роботи комунального та дорожнього господарства – 2 (2018 рік – 0): + 100%,

  - транспорту і зв’язку – 0 (2018 рік – 0),

  - сільського господарства – 0 (2018 рік - 2): - 100%,

           - праці – 0 (2018 рік - 1): - 100%,

  - охорони здоров’я – 0 (2018 рік - 0),

           - освіти, науки, виховання дітей – 2 (2018 рік - 0): + 100%,  

  - інші питання – 0 (2018 рік - 4): - 100%.  

           У ІІ кварталі 2019 року проведено перевірки організації роботи  із зверненнями громадян та заслухано на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації  звіти  Мусіївського, Петракіївського, Староаврамівського, Вишняківського, Вишневого, Ялосовецького сільських голів.

Впродовж ІІ кварталу 2019 року продовжувала діяти система контролю за своєчасним розглядом звернень громадян. Проведено 3 „дні контролю“, проводилися перевірки стану виконання доручень, наданих головою райдержадміністрації структурним підрозділам, за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли від органів влади вищого рівня. За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

  Протягом ІІ кварталу 2019 року  за участю заступників голови районної державної адміністрації, начальників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації діяли ,,прямі” телефонні лінії. Інформація про графік проведення  цих ліній щомісячно висвітлювалась в районній газеті „Вісті Хорольщини“ та на сайті Хорольської районної державної адміністрації.

  Кожного місяця здійснюється статистичний аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації, що дає можливість аналізувати проблеми населення району та оперативно їх вирішувати.

         

 

Наверх ↑