Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян,що надійшли до районної державної адміністрації за І півріччя 2019 року

Версія для друкуВерсія для друку

Протягом І півріччя 2019 року робота зі зверненнями громадян в Хорольській районній державній адміністрації проводилась відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій з цих питань. 

         В райдержадміністрації питання роботи зі зверненнями громадян постійно обговорюються на колегіях та апаратних нарадах.

29 березня 2019 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглядалось питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік“. За підсумками розгляду видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 15 квітня 2019 року № 44  відповідно до якого керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, голів виконавчих комітетів міської та сільських рад зобов’язано підвищити ефективність роботи із зверненнями громадян, забезпечити якісний розгляд звернень громадян, виявляти причини, що їх породжують, періодично розглядати узагальнені дані про надходження звернень на засіданнях виконавчих комітетів.

За І півріччя 2019 року до райдержадміністрації надійшло 19 звернень від громадян (2018 – 22) – зменшилась кількість на 14 %, з них: 17 письмових (2018 - 20): на – 15%,  та 2 - отримано під час прийому громадян з особистих питань головою, першим заступником голови райдержадміністрації  (2018 - 2), 4 – колективних звернень (2018 рік – 3) – збільшилось на 25 %, 0 – повторних (2018 рік – 0), 1 – депутатське звернення (2018 рік - 1), 6 – надійшло через органи влади вищого рівня (2018 рік - 9): на - 33 %. Крім того за звітний період 2019 року до райдержадміністрації надійшло 110 запитів з обласного контактного центру (2018 рік – 61): на + 45 %.

   За результатами розгляду звернень позитивно вирішено 4 (2018 рік – 10):  на - 60 %, надано роз’яснень 15 (2018 рік – 12): на + 20 %, порівняно з минулим роком.

 Протягом І півріччя 2019 року до райдержадміністрації, з урахуванням колективних звернень, звернулося 126 громадян  (у 2018 році – 56): на  + 56%. У зверненнях порушено – 19 питань ( 2018 рік – 22): - 14 %, серед яких: питання соціального захисту, а саме: отримання матеріальної допомоги та призначення субсидії, питання транспортного сполучення, комунального господарства та питання освіти.  Більшість питань, що надійшли до обласного контактного центру стосувалися відмови у призначенні субсидії та збільшення розміру субсидії, виплати державних соціальних допомог.

   Серед  основних  питань,  що  порушувались громадянами,  є  питання:

  - соціального захисту – 7 (2018 рік -3): + 57%,

   - житлові - 0 (2018 рік - 2) : - 100 %,

  - роботи комунального та дорожнього господарства – 1 (2018 рік – 0) – на 100 % більше,

  - транспорту і зв’язку – 2 (2018 рік – 3): на – 33%,

  - сільського господарства – 0 (2018 рік - 5) : - 100 %,

           - праці – 0 (2018 рік - 1): -  100%,

  - охорони здоров’я – 0 (2018 рік - 0),

           - освіти, науки, виховання дітей – 3 (2018 рік - 1): + 67 %,  

  - раціонального природокористування та екологічної безпеки – 0 (2018    рік - 0),

  - інші питання – 6 (2018 рік - 7): -  14 %.     

                   До районної державної адміністрації зверталися найменш соціально захищені категорії населення: 

  • учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 0;
  • інваліди І-ІІІ групи – 0;
  • ветерани праці – 5(26 %);
  • діти війни – 0;
  • багатодітні сім’ї та одинокі матері – 0;
  • учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 0.

В розрізі міської та сільських рад, станом на 01.07.2019 року до районної державної адміністрації найбільше звернень надійшло від:

- мешканців міста Хорола – 8 (громадяни звертались стосовно отримання матеріальної допомоги, транспортного сполучення, оформлення субсидій, облаштування скверу для відпочинку тощо),

- мешканців Староаврамівської сільської ради – 3 (порушувалися питання соціального захисту).

Моніторинг організації роботи із зверненнями громадян та результати перевірок свідчать, що керівники місцевих органів виконавчої влади та керівники структурних підрозділів усвідомлюють важливість роботи із заявами, скаргами громадян, забезпечують безпосередньо на місцях всебічний та якісний розгляд питань, що порушувалися в них.

          Результатом роботи з заявами, скаргами та пропозиціями громадян є позитивне вирішення питань, порушених у 19 зверненнях,  що становить – 21 % (4) від загальної їх кількості,  надано роз'яснення на 79 % (15) звернень. У загальній кількості звернень громадян відсутні такі, термін розгляду яких був порушений.  

На виконання ч.1 п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 в райдержадміністрації затверджено графік перевірок щодо роботи із зверненнями громадян у міській, сільських радах, а також в управліннях, відділах райдержадміністрації. Відповідно до графіка проведення перевірок, за звітний період 2019 року, проведено 6 перевірок стану роботи із зверненнями громадян та заслухано на нарадах у голови райдержадміністрації звіти про роботу із зверненнями громадян 6 сільських голів. За підсумками розгляду головою райдержадміністрації дано ряд доручень.

          Упродовж І півріччя 2019 року продовжувала діяти система контролю за своєчасним розглядом звернень громадян. Проведено 6 „днів контролю“, в рамках яких здійснювалися перевірки стану виконання доручень, даних головою райдержадміністрації структурним підрозділам за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли від органів влади вищого рівня. За звітний період проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

          В районній державній адміністрації створені та постійно діють „гаряча“ та „пряма“ телефонні лінії, телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями за участю голови райдержадміністрації, І заступника голови, начальників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, про що в районні засоби масової інформації щомісячно подаються оголошення про проведення цих ліній. З метою постійного зв’язку з населенням, вивчення проблем, які турбують громадян міста та району,  надання своєчасної допомоги, згідно затвердженого графіка, головою райдержадміністрації та заступниками голови райдержадміністрації проведено 25 „гарячих“ телефонних лінії.

Щомісячно здійснюється статистичний аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації, матеріали про підсумки роботи зі зверненнями громадян висвітлюються на веб-сайті райдержадміністрації.

  Як висновок можна зазначити, що найчастіше громадяни зверталися з питань призначення та виплати державних соціальних допомог різного характеру, призначення субсидії, надання матеріальної допомоги, транспортного сполучення та інших питаннь.

  Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації  і надалі буде спрямована на забезпечення та створення  належних умов для реалізації  прав заявників відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян“.

 

 

Наверх ↑