Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян,що надійшли до районної державної адміністрації за І півріччя 2018 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян в Хорольській районній державній адміністрації здійснюється відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“, постанови КМУ „Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді Міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади“ від 30.11.2011 №1242, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій з цих питань. 

         Основним завданням в роботі зі зверненнями громадян в райдержадміністрації є недопущення надання неоднозначних, неповних відповідей, відповідей з порушенням терміну розгляду, безпідставної передачі розгляду звернень іншим установам, формального розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

         Своє конституційне право на звернення громадяни могли використати шляхом подання письмового звернення до районної державної адміністрації, звернення на особистому та виїзному прийомах у голови райдержадміністрації, його заступників, начальників відділів,  управлінь та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, та через ,,пряму” та ,,гарячу” телефонні лінії.

  За І півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 22 звернення від громадян (2017 – 42) – зменшилась кількість на 48 %, з них: 20 письмових (2017 - 30): на – 33%,  та 2 - отримано під час прийому громадян з особистих питань головою, першим заступником голови райдержадміністрації  (2017 - 12): на -  83%, 3 – колективних звернень (2017 рік – 6) – зменшилось на 50 %, 0 – повторних (2017 рік – 2) – зменшилась кількість в порівнянні з минулим роком на 100 %, 1 – депутатське звернення (2017 рік - 1), 9 – надійшло через органи влади вищого рівня (2017 рік - 7): на + 22 %. Крім того за звітний період 2018 року до райдержадміністрації надійшов 61 запит з обласного контактного центру (2017 рік – 46): на + 25 %.

   За результатами розгляду звернень позитивно вирішено 10 (2017 рік – 8):  на + 20 %, надано роз’яснень 12 (2017 рік – 34): на – 65 %, порівняно з минулим роком.

 Протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації, з урахуванням колективних звернень, звернулося 56 громадян  (у 2017 році – 143) - 61%. У зверненнях порушено – 22 питання ( 2017 рік – 42): - 48 %, серед яких: отримання паспорта громадянина України, виділення земельної ділянки, перевезення пасажирів, призначення субсидії та відновлення газопостачання, житлові питання та  питання комунального господарства. Більшість питань, що надійшли до обласного контактного центру стосувалися відмови у призначенні субсидії та збільшення розміру субсидії, виплати державних соціальних допомог.

   Серед  основних  питань,  що  порушувались громадянами,  є  питання:

  - соціального захисту – 3 (2017 рік -11): - 73%,

   - житлові - 2 (2017 рік - 5) : - 60 %,

  - роботи комунального та дорожнього господарства – 0 (2017 рік – 2) – на 100 % менше,

  - транспорту і зв’язку – 3 (2017 рік – 3),

  - сільського господарства – 5 (2017 рік - 8) : - 36 %,

           - праці – 1 (2017 рік - 2) : -  50%,

  - охорони здоров’я – 0 (2017 рік - 2) : - 100 %,

           - освіти, науки, виховання дітей – 1 (2017 рік - 3): - 67 %,  

  - раціонального природокористування та екологічної безпеки – 0 (2017    рік - 3): - 100 %,

  - інші питання – 7 (2017 рік - 3): +  57 %.     

                   До районної державної адміністрації зверталися найменш соціально захищені категорії населення: 

  • учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 0;
  • інваліди І-ІІІ групи – 1(5%);
  • ветерани праці – 7(32 %);
  • діти війни – 0;
  • багатодітні сім’ї та одинокі матері – 0;
  • учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 0.

В розрізі міської та сільських рад, станом на 01.07.2018 року до районної державної адміністрації найбільше звернень надійшло від:

- мешканців міста Хорола – 7 (громадяни звертались стосовно оформлення субсидій та збільшення її розміру, земельні, житлові питання тощо),

- інші населені пункти – 15 (порушувалися житлові питання, питання транспортного сполучення, комунального господарства, тощо ).

Моніторинг організації роботи із зверненнями громадян та результати перевірок свідчать, що керівники місцевих органів виконавчої влади та керівники структурних підрозділів усвідомлюють важливість роботи із заявами, скаргами громадян, забезпечують безпосередньо на місцях всебічний та якісний розгляд питань, що порушувалися в них.

          Результатом роботи з заявами, скаргами та пропозиціями громадян є позитивне вирішення питань, порушених у 22 зверненнях,  що становить – 45 % (10) від загальної їх кількості,  надано роз'яснення на 55 % (12) звернень. У загальній кількості звернень громадян відсутні такі, термін розгляду яких був порушений.  

На виконання ч.1 п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 в райдержадміністрації затверджено графік перевірок щодо роботи із зверненнями громадян у міській, сільських радах, а також в управліннях, відділах райдержадміністрації. Відповідно до графіка проведення перевірок, за звітний період 2018 року, проведено 6 перевірок стану роботи із зверненнями громадян та заслухано на нарадах у голови райдержадміністрації звіти про роботу із зверненнями громадян 6 сільських голів. За підсумками розгляду головою райдержадміністрації дано 12 доручень.

          Протягом І кварталу 2018 року продовжувала діяти система контролю за своєчасним розглядом звернень громадян. Проведено 6 „днів контролю“, в рамках яких здійснювалися перевірки стану виконання доручень, даних головою райдержадміністрації структурним підрозділам за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли від органів влади вищого рівня. За звітний період проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

          Створені та постійно діють „гаряча“ та „пряма“ телефонні лінії, телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями за участю голови райдержадміністрації, заступників голови, начальників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, про що в районні засоби масової інформації щомісячно подаються оперативні оголошення про проведення цих ліній. З метою постійного зв’язку з населенням, вивчення проблем, які турбують громадян міста та району,  надання своєчасної допомоги, згідно затвердженого графіка, головою райдержадміністрації та заступниками голови райдержадміністрації проведено 25 „гарячих“ телефонних лінії.

Щомісячно здійснюється статистичний аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації, що дає можливість аналізувати проблеми населення району, за необхідності оперативно їх вирішувати, виправляти  стан справ.

         Для забезпечення прозорості роботи із зверненнями громадян матеріали про проведення виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації та підсумки роботи зі зверненнями громадян висвітлюються на веб-сайті райдержадміністрації.

 

 

 

Наверх ↑