Відбулося засідання колегії районної державної адміністрації

Версія для друкуВерсія для друку

28 листопада виконувач обов’язків голови РДА Сергій Абрамов провів засідання колегії, в роботі якого взяла участь голова районної ради, член колегії Віра Мартюк. Участь у роботі колегії РДА також взяли члени колегії, міський голова, сільські голови, голови ОТГ, керівники територіальних органів державної влади, структурних підрозділів РДА, установ і організацій району. В ході засідання колегії було розглянуті чотири питання. 

Про підсумки економічного і соціального розвитку району за 9 місяців 2019 року та стан виконання Закону України Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України проінформувала завідувач сектору економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації Оксана Голобородько. За підсумками обговорення з даного питання керівникам відділів, управлінь, структурних підрозділів РДА доручено забезпечити виконання завдань та заходів, поставлених Програмою економічного і соціального розвитку Хорольського району на 2019 рік.
Про підсумки роботи мультидисциплінарної команди та мобільного соціального офісу у 2019 році доповіла директор територіального центру соціального обслуговування РДА Людмила Бойко. За результатами розгляду питання рекомендовано ОТГ вжити заходів щодо передачі субвенцій з місцевих бюджетів ОТГ до районного бюджету з метою забезпечення роботи мультидисциплінарної команди та мобільного соціального офісу на відповідних територіях у 2020 році.
Про дотримання норм харчування учнів загальноосвітніх та вихованців дошкільних навчальних закладів у 2019-2020 навчальному році інформувала начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Ірина Потерайло. За результатами розгляду відділу освіти, молоді та спорту РДА, виконавчим комітетам міської, сільських рад доручено організувати роботу щодо виділення субвенції на харчування пільгових категорій учнів з місцевих бюджетів, надати субвенції для впровадження системи НАССР за запитами відділу. Керівникам навчальних закладів доручено тримати на контролі здійснення належного контролю за організацією і виконаннями норм харчування у навчальних закладах.
Про передачу документів, які відносяться до Національного архівного фонду на державне зберігання до архівного відділу райдержадміністрації сільськими радами та установами району доповіла начальник архівного відділу райдержадміністрації Марина Шевчуга. Доповідач ознайомила членів колегії, присутніх з роботою архівного відділу, наголосила, що документи, які передаються на державне зберігання до архівного відділу, надаються для користування фізичним та юридичним особам, відділ створює довідковий апарат, видає архівні довідки, копії документів. Архівний відділ РДА координує роботу 45 архівних підрозділів установ, підприємств та організацій, документи яких підлягають передачі на державне зберігання. Доповідач поінформувала про проведену роботу з метою забезпечення збереженості та державного обліку документів Національного архівного фонду. За результатами розгляду даного питання дані доручення в.о.голови РДА, якими рекомендовано провести науково-технічне опрацювання документів, що направляються на державне зберігання та передати їх в упорядкованому стані. Відділу агропромислового розвитку РДА, який ліквідовується, рекомендовано вжити заходів щодо належного опрацювання документів по 2019 рік включно та передачі їх на державне зберігання.
На колегії було порушено ще ряд питань, над вирішенням яких сьогодні працює виконавча влада району разом з районною та сільськими радами.

Наверх ↑