Відбулася щотижнева апаратна нарада

Версія для друкуВерсія для друку

6 листопада голова районної державної адміністрації Лариса Звірко провела щотижневу нараду, участь у якій взяла голова районної ради Віра Мартюк. Розглянуті питання порядку денного. 

Про стан виконання Програми розвитку малого і середнього підприємництва на 2018 – 2020 роки за 9 місяців 2018 року – доповідала Голобородько О.І., завідувач сектору економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури РДА, яка зазначила, що метою даної програми є створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього підприємництва, збільшення частки малих та середніх підприємств у загальному обсязі виробництва, заохочення до ведення підприємницької діяльності тимчасово безробітних категорій населення. Згідно оприлюдненої інформації - загальна кількість суб’єктів підприємництва у Хорольському районі станом на 1.10.2018 р. становить – 1435 од., кількість підприємств – 538, кількість фізичних осіб-підприємців – 897. За 8 місяців 2018 року приватними підприємцями створено 154 нових робочих місця, юридичними особами - 14 робочих місць. Доповідач нагадала, що цього року ПП „Хорольська механізована пекарня“ у конкурсі „Кращі товари Полтавщини“ отримала відзнаку „Кращий підприємець Полтавщини - 2018“. 
Разом з тим, доповідач зазначила, що підприємництво, як самостійне соціальне - економічне явище, існує і розвивається з безліччю проблем. Для малого бізнесу характерним залишається прийом працівників без належного оформлення. В умовах фінансової нестабільності актуальною проблемою є недостатність ресурсного забезпечення, відсутність дешевих банківських кредитів для суб’єктів малого підприємництва. На сьогоднішній день в Україні не запроваджені реальні та дієві механізми фінансово - кредитної підтримки суб’єктів малого бізнесу. Основним джерелом інвестицій досі залишаються власні фінансові ресурси суб’єктів. Відсутність в районному бюджеті додаткових коштів стримує практичне застосування механізму часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів.
На сьогоднішній день проблемними питаннями розвитку малого підприємництва залишаються: суперечливість та нестабільність чинних нормативно-правових актів, що регулюють діяльність суб'єктів господарської діяльності; - невпевненість підприємців у стабільності умов ведення бізнесу; - невпорядкованість відносин власності; - недобросовісна конкуренція; - недостатній рівень професійної підготовки підприємців, недосконалість освітньої системи у сфері бізнесу; - прийом на роботу працівників без належного їх оформлення згідно вимог трудового законодавства, що негативно впливає на соціальні гарантії працюючих. Окреслені проблеми є надзвичайно важливими та впливають на хід виконання Програми розвитку малого підприємництва, - зазначила голова РДА, підсумовуючи обговорення даного питання.
Про стан виконання програми соціального захисту населення Хорольського району на 2017 – 2020 роки в частині надання пільг за рахунок коштів місцевих бюджетів у 2018 році – інформувала Лопітько В.І., начальник управління соціального захисту населення РДА.
Програмою соціального захисту населення Хорольського району на 2017-2020 роки в частині надання пільг та компенсацій жителям Хорольського району визначено потребу у коштах на 2018 рік в сумі 1 825,8 тис. грн., що на 989,3 тис. грн. більше ніж у минулому році, станом на 01.11.2018 року фактично виділено 1 144,61 тис. грн., що становить 67,1 % до потреби.
Так, на дані кошти виділено кошти з районного бюджету 871,1 тис. грн. – 76,1% до фактично виділеної суми, сільських рад – 131,93 тис. грн. – 11,5% до загальної суми, об’єднаних територіальних громад - 71,58 тис. грн. – 6,3% до загальної суми, за рахунок коштів міста – 70,0 тис. грн. – 6,1% до загальної суми.
За 10 місяців 2018 року проведено відшкодування організаціям-надавачам послуг за надані послуги пільговим категоріям населення, виплачено пільг, компенсацій та інших видів допомог на суму 768,05 тис. грн., що становить 67,1 % до виділених коштів.
За рахунок коштів тільки районного бюджету проведено відшкодування за надані пільги та компенсації пільговим категоріям населення на суму 325,7 тис. грн. 
Також, за рахунок спільного фінансування районного бюджету та бюджетів сільських рад, міської ради та об’єднаних територіальних громад проведено відшкодування за надані пільги та компенсації пільговим категоріям населення на суму 441,3 тис. грн
Під час обговорення даного питання голова РДА Лариса Звірко зауважила, що продовжує гостро стояти питання із проведення компенсації за проїзд пільгових категорій залізничним транспортом. ПАТ „Укрзалізниця‟ використовує розрахунковий метод при обрахуванні збитків від пільгових перевезень, не враховуючи фактично надані послуги. У 2018 році підприємство надало для проведення відшкодування облікові відомості по станціях та зупиночних платформах, які знаходяться на території міста Хорол, Вишневої сільської ради, Покровобагачанської об’єднаної територіальної громади. Потреба на 2018 рік для проведення вищезазначеної компенсації, згідно наданих підприємством розрахунків, по даних станціях, становить орієнтовно 47,3 тис. грн., а саме по Покровобагачанській ОТГ – 1,2 тис. грн., Вишневій с/р – 9,2 тис. грн., міської ради – 36,9 тис. грн. За інформацією „Укрзалізниці‟ за 9 місяців поточного року в приміському сполученні перевезено 2,9 тис. пасажирів пільгових категорій. Органи місцевого самоврядування вважають, що виставлена підприємством сума (47,3 тис. грн.) значно завищена, оскільки „Укрзалізниця‟, застосовуючи розрахунковий метод при обчисленні нанесених збитків не враховує фактично надані послуги. Питання виплати компенсації „Укрзалізниці‟ за перевезення пільгових категорій залишається проблематичним. Дане питання може бути врегульоване на загальнодержавному рівні, як варіант, вносилась пропозиція „Укрзалізниці‟ розробити відповідне програмне забезпечення з метою позитивного вирішення даного питання і захисту інтересів окремих категорій громадян, які мають право на пільговий проїзд залізничним транспортом.
На щотижневій нараді заслухано звіт Трубайцівського та Хильківського сільських голів про роботу із зверненнями громадян у відповідності до Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 за 10 місяців 2018 року – доповідали Ватуля С.Б., Трубайцівський сільський голова та Марусенко О.Д., Хильківський сільський голова.
Про надзвичайні ситуації та небезпечні події, які відбулися на території району в період з 28 жовтня по 04 листопада 2018 року – доповідав Козирод О.О., головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва РДА.
У роботі наради взяли участь: керівник апарату РДА, керівники управлінь та відділів РДА, керівники районних органів виконавчої влади, сільські голови та представники районних засобів масової інформації.
За результатами розгляду зазначених питань головою районної державної адміністрації дані відповідні доручення.

Наверх ↑