Проект з реконструкції приміщення під службове житло для сімей молодих лікарів передано на баланс Хорольської ЦРЛ

Версія для друкуВерсія для друку

Днями відбулося засідання комісії, створеної  на виконання рішення Хорольської районної ради від 22.12.2017 року „Про передачу Хорольській ЦРЛ нерухомого майна, розташованого за адресою: м.Хорол, вул. Козацька, 38‟ та відповідного наказу начальника відділу управління майном Хорольської районної ради від 29 січня 2018 року.

Розглядалось питання про передачу відділом управління майном Хорольської районної ради до Хорольської ЦРЛ нерухомого майна та робочого проекту з реконструкції приміщення під службове житло для сімей молодих лікарів.
Комісія працює в складі: її голови - начальника відділу майна районної ради Володимир Малюжка, головного лікаря ЦРЛ Михайла Винограда та спеціалістів відділу майна і центральної районної лікарні . Дане засідання проходило за участі голови районної ради Віри Мартюк та голови профільної постійної комісії районної ради Леоніда Соболя.
Попередньо комісія провела обстеження нерухомого майна за місцем розташування, після чого здійснила огляд робочого проекту з реконструкції приміщення, що передається на баланс Хорольської центральної районної лікарні в межах спільної власності територіальних громад Хорольського району.
З метою залучення молодих медичних працівників до роботи у закладах охорони здоров’я Хорольщини депутатський корпус районної ради спільно із керівниками медичної галузі району обрали напрямок на забезпечення їх власним житлом. Для цього згідно відповідного рішення сесії районної ради будівля комунальної власності, що розташована по вул. Козацькій була перепрофільована в житлову, виготовлена технічна документація на реконструкцію, отримані технічні умови на газо- та електропостачання.  Кошторисна вартість проекту (на 8 квартир) становить  6,150 млн. грн.  Вся технічна документація на реконструкцію передана працівниками управління майном районної ради спеціалістам центральної районної лікарні, які відтепер будуть замовниками будівельних робіт і здійснюватимуть контроль за їх виконанням.

 

Наверх ↑